пятница, 14 июня 2013 г.

ახალგაზრდობის ცენტრი 1 წლისაა

       
  "დღეს ახალგაზრდობის ცენტრის იუბილეა (ხელვაჩაურის)" მითხრა ცენტრის ხელმძღვანელმა და ჩემი გულიც იმწამსვე უსაზღვრო ბედნიერებით აივსო, იმ ბედნიერებით რომელის განცდაც მხოლოდ საკუთარ იუბილეზეა შესაძლებელითუ. ასე მალე გავიდა 1 წელი, ახლა ვფიქრობ და ბოლომდე ვერც კი ვაცნობიერებ თუ რამხელა სიხარული შემოიტანა მან ჩემს ცხოვრებაში...ჩემი მეორე ოჯახი ♥ 
 მახსოვს ცენტრში ჩემი პირველი ვიზიტი. უცხო გარემოში მოხვედრილი დაბნეული ვიდექი ოთახში და იქ მყოფებს ათას კითხვას ვუსვამდი. ცოტა გავშინაურდი, შევეჩვიე  და სულ მალე უცხო გარემო კარგა ხნის ნაცნობ ადგილად გადაიქცა. ახლა ყოველთვის როცა კარის ზღურბლს ფეხს გადავაბიჯებ მაშინვე "ვიკეთებ    ვარდისფერ სათვალესდა  ჰარმონიულობას ვუერთდებიმავიწყდება პრობლემები,  მავიწყდება დრო და თქვენ წარმოიდგინეთ სახლისკენ მიმავალი გზაც კიმსიამოვნებს ის ფუსფუსირომელიც მის შიგნითაამსიამოვნებს იქ გატარებული ყოველი წამისიხარულით ვიღვიძებ ყოველ პარასკევს, 4 საათის მოლოდინით ☺ (ყველაზე გამორჩეული დღემიხარია იქ მყოფი ჩემი მეგობრების ბედნიერი სახეების დანახვაშეუძლებელია იქ იყო და იყო მარტოიქ იყო და იყო მოწყენილიიქ  ყოველი სიტყვასიცილისიხარულიბედნიერება გადამდებია.
არ შემიძლია არ აღვნიშნო ახალგაზრდობის ცენტრის დაუღალავი და მიზანმიმართული შრომა ახალი თაობის შემეცნების, ცნობიერების, ურთიერთობებისა და გამოცდილების გაღრმავებაში. პატარა ცენტრი დიდ ასპარეზს უქმნის ახალგაზრდებს, რომ შეიძინონ, გამოავლინონ და გასცენ ის პერსონალური თვისებები თუ ცოდნა, რომლებიც აუცილებელია მომავლის შენებისთვის.


          
პატარა მაგრამ დიდი, ახალგაზრდა მაგრამ გამოცდილი და დემოკრატიული ცენტრი ყოველთვის იქნება პირველი, პირველთა შორის. ის რომ არა ეს ბლოგიც არ იქნბოდა ☺.
მეტი ვიდრე ახალგაზრდობის ცენტრი! აქ მოხუციც კი ახალგაზრდაა.

მოკლედ მთელი სულითა და გულით ვუერთდები თქვენს მილოცვებს და კიდევ დიდხანს ფუნქციონირებას ვუსურვებ ♥ )) By Shorena,Nata,Xatia and all young people
                                               



1 комментарий:

  1. მე <3 ხელვაჩაურის ახალგაზრდობის ცენტრი და მიხარია, რომ ვარ მისი წევრიიიიი

    ОтветитьУдалить